Wie denkt er hetzelfde over, en wie doet mee..

Kort_Lontje
Status: Offline

Wie denkt er hetzelfde over, en wie doet mee..

Berichtdoor Kort_Lontje » 18 jun 2011, 09:33

Er is mij opgevallen dat elke keer als we in Bafflefield een sterke tegenstander treffen, dat het vaak teamplayers zijn. Ze opereren in groepjes van ca. 4 man die elkaar dekken (figuurlijk), healen enz. dus eigenlijk zijn het vaak goed op elkaar ingespeeld squads. Ook heb ik de indruk dat ze veel meer spotten en communiceren en ik wil dat ook graag oefenen en aanleren.

Ik zoek mensen die dit ook willen en die -net als ik- dit graag willen gaan oefenen. Ik heb indertijd in vwar  Teams aangemaakt (zie Linque Teams in vwar blok links bovenaan op de Heaume peejtsj). Zoals je ziet zit ik in BFBC Tanksquad I samen met Brian en Mario. Wij hebben nog een vierde Squad member nodig (liefst een Medic of Engineer) die -net als wij drieën- graag als een Squad wil gaan opereren. We kunnen dan naast samen trainen en communicatie oefenen ook afspraken maken over wie, er welke uitrusting met welke extra specs neemt om zo effectief mogelijk te worden als squad. Zijn er liefhebbers? Het zou helemaal leuk worden als er nog een paar members zijn die initiatief willen nemen door een Squad samen te stellen en dit squad tot een weergaloos team willen smeden. Zodra we na verloop van tijd een paar goed lopende squads hebben kunnen we kijken of we de onderlinge squads samen kunnen laten werken als één "strikeforce" (sow toe spiek)

Trouwens van Dennis en Ben weet ik nog niet of ze wel/niet in een squad willen (laat me even wat weten). Ook als jullie de bestaande squads anders in willen delen, of als je nieuwe squads wil vormen hoor ik het graag want dan voer ik dat gelijk door.

Iemand anders nog ideëen of wensen, ik hoor het graag.

@ Brian en @ Mario, zullen wij weer serieus gaan oefenen om als (Tank/Heli) squad te opereren? (liefst met een vierde member erbij) Ik heb een Teamspeak kanaal voor ons squad gemaakt, kunnen we in rust overleggen en tijdens het spelen ook de onderlinge communicatie ofenenen zonder ruis van de andere TS gebruikers. Andere squads die ook een eigen TS kanaal willen PM naar Frankepank, dan maak ik het gelijk aan.

Nogmaals GRAAG tips, feedback, meedenken en zelfs (opbouwende, constructieve) kritiek is welkom.

Langs de weg: Wat vinden jullie over de 32 slots conquest server? toch teveel bij conquest en terug brengen naar 24 slots of lekker zo houden?

Kort_Lontje

Re: Wie denkt er hetzelfde over, en wie doet mee..

Berichtdoor Kort_Lontje » 18 jun 2011, 09:33

Er is mij opgevallen dat elke keer als we in Bafflefield een sterke tegenstander treffen, dat het vaak teamplayers zijn. Ze opereren in groepjes van ca. 4 man die elkaar dekken (figuurlijk), healen enz. dus eigenlijk zijn het vaak goed op elkaar ingespeeld squads. Ook heb ik de indruk dat ze veel meer spotten en communiceren en ik wil dat ook graag oefenen en aanleren.

Ik zoek mensen die dit ook willen en die -net als ik- dit graag willen gaan oefenen. Ik heb indertijd in vwar  Teams aangemaakt (zie Linque Teams in vwar blok links bovenaan op de Heaume peejtsj). Zoals je ziet zit ik in BFBC Tanksquad I samen met Brian en Mario. Wij hebben nog een vierde Squad member nodig (liefst een Medic of Engineer) die -net als wij drieën- graag als een Squad wil gaan opereren. We kunnen dan naast samen trainen en communicatie oefenen ook afspraken maken over wie, er welke uitrusting met welke extra specs neemt om zo effectief mogelijk te worden als squad. Zijn er liefhebbers? Het zou helemaal leuk worden als er nog een paar members zijn die initiatief willen nemen door een Squad samen te stellen en dit squad tot een weergaloos team willen smeden. Zodra we na verloop van tijd een paar goed lopende squads hebben kunnen we kijken of we de onderlinge squads samen kunnen laten werken als één "strikeforce" (sow toe spiek)

Trouwens van Dennis en Ben weet ik nog niet of ze wel/niet in een squad willen (laat me even wat weten). Ook als jullie de bestaande squads anders in willen delen, of als je nieuwe squads wil vormen hoor ik het graag want dan voer ik dat gelijk door.

Iemand anders nog ideëen of wensen, ik hoor het graag.

@ Brian en @ Mario, zullen wij weer serieus gaan oefenen om als (Tank/Heli) squad te opereren? (liefst met een vierde member erbij) Ik heb een Teamspeak kanaal voor ons squad gemaakt, kunnen we in rust overleggen en tijdens het spelen ook de onderlinge communicatie ofenenen zonder ruis van de andere TS gebruikers. Andere squads die ook een eigen TS kanaal willen PM naar Frankepank, dan maak ik het gelijk aan.

Nogmaals GRAAG tips, feedback, meedenken en zelfs (opbouwende, constructieve) kritiek is welkom.

Langs de weg: Wat vinden jullie over de 32 slots conquest server? toch teveel bij conquest en terug brengen naar 24 slots of lekker zo houden?

kenny23

Berichtdoor kenny23 » 18 jun 2011, 12:25

Ik wil er wel als medic bij komen

Remkot
Flag: Netherlands
Contacteer:

Berichtdoor Remkot » 18 jun 2011, 12:30

Opzicht vind ik teamplay best leuk, maar wil ook soms graag voor mezelf spelen.

Zoals gisteren was ik even medic, en vond het erg leuk om mensen op te lappen. Erg jammer (maar wel goed) dat ik daar dan eigenlijk alleen mee bezig ben. Mijn k/d was dan ook niet om aan te zien.
Persoonlijk maakt mij dat dan niet uit, omdat ik met de medic de tickets met 15 heb kunnen terugbrengen als we aanvallend waren dan…… en natuurlijk omdat ik het dan gewoon leuk vind.
Maar aan de andere kant…… ben ik ook vlug geneigd om een andere wapen / rol te pakken als me iets niet lukt. Als er veel tanks zijn even mijnen leggen….. kut, ze rijden er niet over. Dan maar even een airstrike….. hmmmm….. ff assault pakken dan maar ect……
Dus met andere woorden…. Ik wil best meedoen, maar niet altijd omdat ik ook gewoon mijn gang wil kunnen gaan. Maar spotten en communiceren moet ik wel wat vaker doen………..
Ik denk dat ik dan beter een invaller kan zijn als er dan iemand anders niet is. Tank repairen vind ik ook lachen……..
Als iedere squad in een ander kanaal zit, weet je dan ook niet als de andere squads in moeilijkheden zit…. Maar aan de andere kant, je kan dan wel idd goed overleggen.

Over de server heb ik nog even geen mening.
Afbeelding

kenny23

Berichtdoor kenny23 » 18 jun 2011, 12:34

Ik vind 24 een mooi aantal....   polletje?

Kort_Lontje

Berichtdoor Kort_Lontje » 18 jun 2011, 13:28

Okay Kenny ik heb je aan ons squad toegevoegd en ik zal een poll opzetten.

@Remko, het aparte squadkanaal is alleen voor training en is bovenal maar tijdelijk. Zodra we onze eendjes op een rij hebben en opelkaar ingespeeld zijn, weten we als het goed is vane lekaar wie wat doet enz. dan is dat kanaal zowieso overbodig.

Stoempie
Flag: Belgium

Berichtdoor Stoempie » 18 jun 2011, 18:30

Deze week nog druk op het werk ik hoop volgende week weer actief kunnen deel te nemen, dus deze week zeer weinig online sorry daarvoor.
Afbeelding

Kort_Lontje

Berichtdoor Kort_Lontje » 18 jun 2011, 18:48

Geen punt hoor Mario, we zien je wel tzt kerel.

Kable1607

Berichtdoor Kable1607 » 19 jun 2011, 09:25

:D IK DOE MEE  :)

maar er zijn wel een paar maartjes:

- oneven teams / teambalance, 1 squad member word over gezet en dan ?
   - Waarom tank squad?
   - De squads zijn niet altijd compleet
   - Hele ronde zelfde kit

Ik wil best meedoen hoor maar persoonlijk, heel persoonlijk denk ik dat het niet zo goed gaat uitpakken zoals de meeste denken.
Heb het bij mijn vorige clan ook meegemaakt namelijk.
Maarja dat is mijn mening en verder wil ik er gewoon aan meedoen en hopen dat het wel lukt. :D

Nether

Berichtdoor Nether » 19 jun 2011, 12:48

@Frank: helemaal mee eens. Teamplay vind ik beslist het beste, voor mij is het wel lastig om in een vast team plaats te nemen omdat ik niet altijd op dezelfde tijden online ben.
Ik probeer het graag ad-hoc uit! Daarbij wil ik ook liefst niet altijd in een vaste rol spelen dus een soort LAT-team lijkt mij prima ;)

Terug naar “BC2”