Iritatiefactortje

Kable1607
Status: Offline

Iritatiefactortje

Berichtdoor Kable1607 » 06 aug 2011, 18:14

Hey medemembers,

Is er een manier dat ik normaal een sniper kan kiezen i.p.v. uren te wachten tot ik een sniper kan kiezen ?
Ik weet dat erover gestemd is, maar ik speel gewoon graag met een snijpat.

Voorbeeld:

We zitten vast gepinned degenen met sniper die zijn ergens anders, Ik krijg het idee om met een sniper een doorgang te creeren.
Cannot pick Recon 2/2 in use *bump* :cry:

en zo zijn er nog een paar voorbeelden.
Ik vind gewoon, unlimeted snipers! :D

Kable1607

Re: Iritatiefactortje

Berichtdoor Kable1607 » 06 aug 2011, 18:14

Hey medemembers,

Is er een manier dat ik normaal een sniper kan kiezen i.p.v. uren te wachten tot ik een sniper kan kiezen ?
Ik weet dat erover gestemd is, maar ik speel gewoon graag met een snijpat.

Voorbeeld:

We zitten vast gepinned degenen met sniper die zijn ergens anders, Ik krijg het idee om met een sniper een doorgang te creeren.
Cannot pick Recon 2/2 in use *bump* :cry:

en zo zijn er nog een paar voorbeelden.
Ik vind gewoon, unlimeted snipers! :D

Remkot
Flag: Netherlands
Contacteer:

Berichtdoor Remkot » 06 aug 2011, 19:26

Ik had het al in de gaten............

Ja, er is een manier.

De commandcenter tool gebruiken.
http://www.infrfo.com/modules.php?name= ... opic&t=966
maar dan met de juiste server.

Sniper ff in andere team gooien en dan is de sniperslot in jou team weer vrij.........

Dit is even het enige wat ik kan bedenken op dit moment.
Afbeelding

Kable1607

Berichtdoor Kable1607 » 07 aug 2011, 08:40

hmmm ff kijken of ik dat allemaal voor elkaar krijg

Kort_Lontje

Berichtdoor Kort_Lontje » 07 aug 2011, 08:49

Hey Dennis,

Ik heb even goed lopen nadenken over welke opties we hier hebben om jou tegemoet te komen. Dat is niet makkelijk want je zegt het zelf al, er is een stemming geweest en een meerderheid (waaronder ook ik) wilde de sniper rol beperkt hebben. Helaas behoor jij tot de minderheid die er anders over denkt, maar in een stemming geldt nu eenmaal de uitkomst in meerderheid.

Misschien lost het wat op als we 3 recons instellen per kant? Persoonlijk vindt ik twee genoeg maar jouw mening telt ook natuurlijk. Ik geloof niet dat dit je probleem oplost want als er al 3 recons zijn en je spawnt kun je dus ook niet sniperen....er komen natuurlijk voortdurend nieuwe spelers binnen die mogelijk een recon rol kiezen.

Omdat jouw inbreng natuurlijk ook telt, en in een poging jou een oplossing aan te reiken, doe ik de poll opnieuw. Jij hebt dan nog wat tijd om mensen van jouw standpunt te overtuigen en daarnaar te stemmen. Maar dan moeten we ons na afloop wel allemaal bij  de uitkomst neerleggen. Eerlijker kan het niet volgens mij......

Wat vindt je van dit voorstel? Ander voorstel ook welkom natuurlijk! Het lijkt mij echter geen goed idee als iedereen -onafhankelijk van elkaar- de server instellingen via de commandcentre gaan wijzigen naar zijn voorkeur. Dan wordt het volgens mij een chaos waarbij de members en de gast spelers ook niet meer weten waar ze aan toe zijn. Bovendien kloppen dan de serverrules ook niet meer en niemand weet van dag to dag waar de server nu weer op staat. Bovendien is dan het einde zoek want de één zet dit uit en de ander weer wat anders, waarbij de volgend juist iets weer aan zet... en ga zo maar door! Juist om dit soort chaos te voorkomen hebben we er over gepraat en vervolgens een stemming gehouden. Ik blijf vinden dat dit de enige goede manier is om dingen te doen, maar wat vinden jullie?

Kable1607

Berichtdoor Kable1607 » 07 aug 2011, 09:34

Ik ben het helemaal met jou eens frank, opnieuw te stemmen hoeft voor mij ook niet. Dan zal ik me er maar bij neer moeten leggen.
Ben dan wel een stuk minder te zien op de server, omdat wat ik gister had, me echt iriteerde en mijn humeur er niet echt beter op wordt.
in ieder geval bedankt voor het meedenken maar het is niet anders daar geef ik jullie gelijk in.

Kort_Lontje

Berichtdoor Kort_Lontje » 07 aug 2011, 10:04

Kable1607";p="7252 schreef:Ik ben het helemaal met jou eens frank, opnieuw te stemmen hoeft voor mij ook niet. Dan zal ik me er maar bij neer moeten leggen.
Ben dan wel een stuk minder te zien op de server, omdat wat ik gister had, me echt iriteerde en mijn humeur er niet echt beter op wordt.
in ieder geval bedankt voor het meedenken maar het is niet anders daar geef ik jullie gelijk in.

Ja, wel jammer hoor maar we kunnen nog steeds doen wat Kot voorstelt. Op het moment dat je sniper wilt gooit iemand ff een sniper over en je kunt sniperen naar hartelust..ik heb altijd de commandcentre open en twee schermen dus das zo gepiept hoor. Kun je trouwens zelf ook doen, wat Remko al zegt!

Panic

Berichtdoor Panic » 07 aug 2011, 11:33

Wat bij een max. aantal recons naar mijn mening wel belangrijk is .. is om mensen even te vermelden dat er dan geen shotgun recon word toegestaan.
Het is erg irritant als je wil snipen, maar dat kan niet en iemand gebruik maakt van de recon class, en vervolgens met een shotty gaat lopen.

Ik hoor wel hoe jullie er over denken.
Paniek
pa·niek (de; v; meervoud: panieken): algemene, plotselinge, radeloze angst

Afbeelding
Afbeelding

Remkot
Contacteer:

Berichtdoor Remkot » 07 aug 2011, 12:37

Ik vind als jij graag sniper wilt zijn dat wij dat op een of andere manier gewoon voorelkaar moet kijgen.
Je bent tenslotte member, en krijgt dus ook voorrang. Net zoals als de server vol zit er iemand automaies geickt word om ruimte te maken.

Ik hoor wel of het je lukt dennis, anders helpen we je graag natuurlijik.
Afbeelding

Kort_Lontje

Berichtdoor Kort_Lontje » 07 aug 2011, 14:18

Ik wou dat ik wist hoe ik een recon rol kan koppelen aan een reserved slot voor Dennis en voor Ben.

Terug naar “BC2”