Electronic Sports League.

Rog3rA
Flag: Switzerland
Status: Offline

Re: Electronic Sports League.

Berichtdoor Rog3rA » 15 feb 2013, 16:34

ja via esl kan je indd mensen opzoeken die een war willen spelen. je kan ook met onbekende spelen, en bij voor beeld op hun ts of op onze ts laten komen.
Alles gaat officieel. je moet zelfs in game ready drukken om de war te laten beginnen, Ik heb er ook nog weinig ervaring mee maar vind het wel leuk.

Ayill

Berichtdoor Ayill » 15 feb 2013, 19:19

Ja klopt alleen omdat de mensen die op esl zitten vrij vaak warren zijn ze er erg goed in. Meestal word je dan met de grond gelijk gemaakt wat opzich na een paar keer niet zo heel leuk meer is :P

Remkot
Flag: Netherlands
Contacteer:

Berichtdoor Remkot » 15 feb 2013, 20:47

Ayill schreef:Ja klopt alleen omdat de mensen die op esl zitten vrij vaak warren zijn ze er erg goed in. Meestal word je dan met de grond gelijk gemaakt wat opzich na een paar keer niet zo heel leuk meer is :P

IK ZEG NIET DOEN! %-6 !lol :D
Afbeelding

Rog3rA

Berichtdoor Rog3rA » 15 feb 2013, 22:21

hoe vaker je het speelt deste beter je er in word :)

Stoempie
Flag: Belgium

Berichtdoor Stoempie » 16 feb 2013, 08:57

Het is zoals ons yilleke zegt het is juist of ge nog nooit gespeeld hebt zo worden we telkens afgemaakt maar als de mensen het dan eerlijk zouden zeggen als je vraagt welke skill ze hebben zeggen ze allemaal low maar in praktijk is dat al mid of zelfs high wat dus maakt dat je telkens verliest en zo is dat idd niet leuk maar zoals Rogee het zegt hoe vaker je het doet hoe beter je er in word, maar ik denk dat je dan een team moet hebben die het ziet zitten om telkens afgemaakt te worden om zo beter te worden.
Count me in ik word toch al tijdens de gewone games afgemaakt, zo wat is het verschil.

Iedereen moet zelf beslissen of ze dat willen of niet...
r
Afbeelding

Rog3rA

Berichtdoor Rog3rA » 16 feb 2013, 10:50

dat zoizo iedereen moet zelf beslissen of ze willen,
alleen van de week een match gespeelt en net op een haartje verloren. Maar indd nogmaals het lijkt mij gewoon leuk om samen esl te spelen en tactieken te bedenken voor de overwinning :)

Remkot
Contacteer:

Berichtdoor Remkot » 16 feb 2013, 12:01

Hey mannen.
Stoemp en Roger.
Ik bedoel het niet lullig, maar als jullie nou de boel eens op poten willen zetten om een team te maken ect. En de rest eromheen willen bedenken.
Dan komt het misschien wel eindelijk van de grond.

Ik vind het best sneu voor stoemp, dat hij al een aantal keer wat geprobeerd heeft om wat op te zetten maar dat het telkens het er niet door komt.
Misschien lukt het met zen 2en wel?

Wij als IFFers moeten geloof ik getriggerd worden om een warretje te doen.
Uit eerdere pols blijkt dat er best (op vrijwillige basis) animo voor is.

Ik denk dat (inc ikkuh hoor) we er ook helemaal niet bij stil staan om al en toe een warretje te gaan doen. (sorry als het niet zo is IFFers, praat natuurlijk voor mijnzelf)
Afbeelding

Rog3rA

Berichtdoor Rog3rA » 16 feb 2013, 14:29

Dat lijkt mij een goed plan Kot!
aller eerst is dan wel belangerijk wie er bij betrokken wil zijn. Zeg je nee dan geen probleem ;)
Het lijkt mij juist leuker om wat serieuser te spelen voor de kick, en indd het duurt even voor je esl door heb.
Ik begrijp het zelfs ook nog nauwlijks wat van.

smarticus

Berichtdoor smarticus » 17 feb 2013, 14:21

@ stoemp is het misschien geen idee om eerst eens het niveau van onze spelers omhoog te krijgen door een aantal wars te organiseren op onze eigen server zonder ESL en dan eens te kijken wat we bereiken.

Ik weet nog in de tijd van AA dat we elke week op een vast moment zouden trainen, en dat was toen al een probleem.

Ik heb absoluut geen probleem met een war op zijn tijd en ik wil met alle liefde en plezier mee doen, maar ik ben bang dat het weer is zoals voorheen en dat is altijd jammer voor de mensen die er veel tijd insteken.

Terug naar “BF3”