3D spotting in Bafflefield 3

Plaats reactie
Kort_Lontje
Berichten: 2420
Lid geworden op: 29 mar 2010, 22:00
Status: Offline

3D spotting in Bafflefield 3

Bericht door Kort_Lontje » 19 aug 2011, 21:01


Kort_Lontje
Berichten: 2420
Lid geworden op: 29 mar 2010, 22:00
Status: Offline

Re: 3D spotting in Bafflefield 3

Bericht door Kort_Lontje » 19 aug 2011, 21:01


Kable1607
Berichten: 214
Lid geworden op: 31 dec 2009, 23:00
Status: Offline

Re: 3D spotting in Bafflefield 3

Bericht door Kable1607 » 20 aug 2011, 06:33

Jammer, gebruikte het spotten ook altijd als ik de enemy niet kon zien. 9 van de 10 keer kreeg hij een spotmark waardoor ik hem kon afknallen.

Kort_Lontje
Berichten: 2420
Lid geworden op: 29 mar 2010, 22:00
Status: Offline

Re: 3D spotting in Bafflefield 3

Bericht door Kort_Lontje » 20 aug 2011, 07:14

Ja inderdaad, dit zuigt zwerfkeien.

Kable1607
Berichten: 214
Lid geworden op: 31 dec 2009, 23:00
Status: Offline

Re: 3D spotting in Bafflefield 3

Bericht door Kable1607 » 20 aug 2011, 13:11

Nieuwe info n.a.v. live-chat met EA

•Punkbustersupport including PB Screenshots
•Close cooperation with Even Balance (bedrijf achter PunkBuster)
•a blog post by mikael kalms about rcon tools for #BF3 soon
•Squad Menu in the GamesCom version is not final yet
•Team Deathmatch is coming for all 9 announced maps
•Max. 12 vs 12 in TDM
•Same classes and customization in TDM as in the other modes
•Functional ingamemenu with scoreboard, squadmenu, suicide, options etc.
•24 player maps for console are scaled (Dus kleiner dan de 32vs32)
•No dynamically alligned map size based on the numbers of players (De map zal niet automatisch bij een aantal spelers van grote veranderen)
•No public server files, reason is DICE' anticheat strategy
•Ingame messages to buddies in the friend list
•No new info about the batterecorder question yet
•Remaining tickets will (also) be shown after end of round in the final game (Dit was eerst niet het geval in BFBC2)
•Autobalance similiar to the one in BC2
•No new info about pre-order yet
•There is no final decision about origin and the number of soldiers yet
•Splitscreen on console is not possible due to the hardware limits on console

Plaats reactie