Ola

SnOOyer
Status: Offline

Re: Ola

Berichtdoor SnOOyer » 20 feb 2010, 23:46

nou ik vond helaas geen chat hier of ergens waar je je kan voorstellen dus doe ik het maar hier 8O

ik ben Noël van den Akker en kom uit limburg

ben 31 jaar en ben lid van BPU http://www.bulletproof-underwear.org/news.php

we zijn een COD clan maar aangezien ik sinds ergens halverwege december mijn laatste potje codmw2 gedaan heb is het duidelijk dat het spel mij helemaal niet boeit :P

ben vandaag op jullie server geweest (met de 3.07 patch) en op dit moment 1 van de eerste servers waar ik weer eens een kill kon maken....

sinds de update van aa3 heb ik meer last van bugs dan ervoor maar ja het voordeel is dat het geen console achtig spel is zoals nu codmw2 is geworden dus speel ik dit veel liever als die andere rotzooi

maar ik moet zeggen mijn eerste indruk van deze clan is heel goed, leuke speelbare server en leuke gasten (en ben blij dat ik weer eens nederlands kan praten via de voicechat)

jullie hebben een leuke site het enige wat ik wel echt mis is een chatgedeelte.... :(

maar verder keep up the good work and i ll see you more on your server

met vriendelijke groet

snooyer

Remkot
Flag: Netherlands
Contacteer:

Berichtdoor Remkot » 20 feb 2010, 23:51

Ik heb wel zitten denken aan een chat gedeelte, maar toen kwam je bijna niemand tegem op de site dus viel er weinig te chatten. (of bedoel je niet zo'n chat gedeelte?)

Als je een chat gedeelte op het forum bedoelt, dan is de offtopic gedeelte daar toch goed voor?

Bedankt voor je complimenten!

P.s. alle iedeeen zijn welkom, en ik luister ook graag naar dingen die iemand juist niet goed vind of te verbeteren valt!

Hooah!
Afbeelding

SnOOyer

Berichtdoor SnOOyer » 21 feb 2010, 20:17

nee ik zag pas naderhand dat jullie toch een chat gedeelte op begin pagina hadden lol

Terug naar “Off-topic”