Wie heeft er verstand van Dns records…….

Problemen of vragen over je pc?
Remkot
Flag: Netherlands
Contacteer:
Status: Offline

Re: Wie heeft er verstand van Dns records…….

Berichtdoor Remkot » 22 jun 2011, 23:03

Lavalys @ Wed Jun 22, 2011 13:38 schreef:A record alleen aanpassen remko deze bepaald naar welke server hij moet kijken.

Gr Bart

Een a record gaat via het ip adres waar de uiteindelijke doel op zit. Alleen ziiten er meerder domeinnamen (websites) aan dat ip..................
Ik wacht nu maar de voorgeschreven 24 uur af.................

Ik vind het ook wel raar dan beide hotst mij niet willen helpen hiermee.............

Host 1 verwijst me meteen in een 1 regel door naar hun doorstuur service en host 2:

Wij doen geen aanpassingen aan DNS voor onze klanten en kunnen hier ook geen support op bieden. De verantwoordelijkheid voor de juiste DNS instellingen ligt bij onze klanten zelf. Hierdoor kunnen wij helaas ook geen support geven op deze DNS-instellingen.

U kunt de DNS instellingen via uw controlepaneel wijzigen. Hiervoor kunt u gaan naar 'Domein & Hosting'en de domeinnaam selecteren. Vervolgens kunt u aan de rechterzijde de knop 'DNS instellen'gebruiken. Houdt u er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voor wijzigingen in deze instellingen door alle nameservers wereldwijd zijn opgenomen. Dit is een proces waar wij helaas geen invloed op uit kunnen oefenen.

Indien u op eenvoudige manier uw website wilt doorsturen kunt u ervoor kiezen gebruik te maken van onze doorstuurservice.

Lekker flauw allemaal............

Nogmaals, misschien ben ik te gehaast en wacht nu maar echt op de 24 uur..................  :?
(zo kan ik dus nog wel weken zoet zijn............)
Afbeelding

Terug naar “PC”