Op zoek naar 2e hands onderdelen

Problemen of vragen over je pc?
PixelJunk
Status: Offline

Op zoek naar 2e hands onderdelen

Berichtdoor PixelJunk » 10 aug 2011, 15:58

Hi guys,

Zal mezelf eerst eens voorstellen: Pixel Junk a.k.a. Pixel. Mijn echte naam is Ramon, 27 jaar en woon in Eindhoven. Ik ben sinds kort verhuisd dus een spiksplinter nieuwe PC zit er voor mij voorlopig nog niet in. Ik had van Frank gehoord dat jullie regelmatig upgraden naar beter spul. Ik wil jullie dan ook vragen als je 2e hands onderdelen hebt waar je niks mee doet even aan mij te denken.

Mijn specs nu:

Asus P5LD2-SE
E6300 1.9 GHZ O.C. naar 2.3 GHZ (ja ik weet het...)   :oops:
4GB DDR2 666
XFX ATI 4870HD 512MB
Voeding = 650 watt.

Ik ben vooral opzoek naar een nieuwe mobo + processor en eventueel RAM dat sneller is. (RAM kan ik altijd nog nieuw kopen)
Als jullie iets leuks voor mij hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag!  :D

Groetjes,
Pixel

PixelJunk

Re: Op zoek naar 2e hands onderdelen

Berichtdoor PixelJunk » 10 aug 2011, 15:58

Hi guys,

Zal mezelf eerst eens voorstellen: Pixel Junk a.k.a. Pixel. Mijn echte naam is Ramon, 27 jaar en woon in Eindhoven. Ik ben sinds kort verhuisd dus een spiksplinter nieuwe PC zit er voor mij voorlopig nog niet in. Ik had van Frank gehoord dat jullie regelmatig upgraden naar beter spul. Ik wil jullie dan ook vragen als je 2e hands onderdelen hebt waar je niks mee doet even aan mij te denken.

Mijn specs nu:

Asus P5LD2-SE
E6300 1.9 GHZ O.C. naar 2.3 GHZ (ja ik weet het...)   :oops:
4GB DDR2 666
XFX ATI 4870HD 512MB
Voeding = 650 watt.

Ik ben vooral opzoek naar een nieuwe mobo + processor en eventueel RAM dat sneller is. (RAM kan ik altijd nog nieuw kopen)
Als jullie iets leuks voor mij hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag!  :D

Groetjes,
Pixel

Kort_Lontje

Berichtdoor Kort_Lontje » 10 aug 2011, 16:26

Ik zal eens kijken en luisteren voor je Ramon, Zodra ik iets voor je weet laat ik het je via deze post weten.

Groet,

Frank

Kable1607

Berichtdoor Kable1607 » 10 aug 2011, 16:52

ik zal het ook ff in de gaten houden voor je.

Remkot
Flag: Netherlands
Contacteer:

Berichtdoor Remkot » 17 aug 2011, 21:44

Het spijt me maar ik ga geen spullen aan niet members "weggeven".

Er zijn nog een aantal members die zelf nog ver beneden jou spects uitkomen.
Zoals je dus begrijpt zijn zij als eerst aan de beurt, maar aangezien BF3 eraan zit te komen zal het nog moeilijk worden voor je om hier wat te kunnen krijgen.

Ik hoop dat ik je hiermee niet al te veel voor je hoofd stoot, en ik bedoel het niet lullig naar jou toe, maar ik neem aan dat je wel begrijpt wat ik bedoel......

Groet,
Remko
Afbeelding

PixelJunk

Berichtdoor PixelJunk » 18 aug 2011, 11:21

"7416" schreef:Het spijt me maar ik ga geen spullen aan niet members "weggeven".

Zoals je dus begrijpt zijn zij als eerst aan de beurt, maar aangezien BF3 eraan zit te komen zal het nog moeilijk worden voor je om hier wat te kunnen krijgen.

Ik hoop dat ik je hiermee niet al te veel voor je hoofd stoot, en ik bedoel het niet lullig naar jou toe, maar ik neem aan dat je wel begrijpt wat ik bedoel......

Groet,
Remko
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NDDfPxF3EFE[/youtube]

Kort_Lontje

Berichtdoor Kort_Lontje » 19 aug 2011, 15:50

"7420" schreef:[quote:b03ea5396b="Remkot";p="7416"]Het spijt me maar ik ga geen spullen aan niet members "weggeven".

Groet,
Remko
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NDDfPxF3EFE[/youtube][/quote:b03ea5396b]

Goed nieuws Ramon, alvast succes met je nieuwe computer. Betekent dit nu dat je -te zijner tijd- ook delen van jouw oude computer weggeeft aan iemand hier die het nodig heeft? Dat zou wel heel fijn zijn, aangezien je immers ook van ons verwachtte met jou te delen wat we over hadden.

Groet,

Frank

PixelJunk

Berichtdoor PixelJunk » 21 aug 2011, 15:20

Prima, maar waarom hebben jullie mij zojuist geband?

Kort_Lontje

Berichtdoor Kort_Lontje » 21 aug 2011, 16:20

Ik heb je van teamspeak gegooid omdat je (voor de zoveelste keer) alleen en zonder duidelijk doel in een onbezet teamspeak kanaal zat zonder te spelen, en zonder iemand om te mee te communiceren. Toen we jou in ons kanaal sleepten om te communiceren, denderde er keiharde muziek door ons kanaal. Onze teamspeak server is bedoeld voor members als meetingpoint en voor overige spelers om tijdens het spelen ook over teamspeak te kunnen beschikken.

Het is dus geen Skype kloon of MSN kanaal, je komt hier om te spelen of niet. Daarnaast is het helemaal uit den boze om keiharde muziek te spelen met je microfoon open. Het is hier nl. ook geen radio Veronica.

PixelJunk

Berichtdoor PixelJunk » 21 aug 2011, 17:53

zoveelste keer vind ik wel een beetje overdreven hoor... was volgens mij de 2e keer. maar goed. ik ben die twee keer van plan geweest om te spelen maar er kwam telkens iets tussen. excuses hiervoor. dat de muziek aanstond is omdat als ik mijn headset niet heb ingeplugd, mijn mic van de  webcam autom. geactiveerd wordt.

Terug naar “PC”