airsoft........

Ayill
Status: Offline

Re: airsoft........

Berichtdoor Ayill » 03 sep 2015, 18:38

Je moet er wel rekening mee houden dat als je zo'n ding legaal in huis wilt hebben en dus een NABV pas gaat aanvragen je om die pas te houden ieder jaar minimaal 2 keer geskirmd moet hebben en het kunnen bewijzen. Anders krijg je namelijk ook geen verlenging voor het jaar erop. En aangezien zo'n NABV pas best prijzig is zou ik als ik jou was wel een keertje meegaan en er nog even goed over nadenken ;)
Dat vergeten mensen soms nog wel eens omdat het natuurlijk ook heel erg vet is om zo'n ding te hebben thuis maar het natuurlijk nog steeds geen speelgoed is :P

Panic
Flag: Netherlands

Berichtdoor Panic » 04 sep 2015, 21:09

Lavalys schreef:Klopt Cristina iemand moet jet konijnenpak aan ;D :violence-rapidfire: :violence-uzi: ...........

Haha zou jij wel willen hé, beetje paniekje knallen :dance:

Ayill schreef:Je moet er wel rekening mee houden dat als je zo'n ding legaal in huis wilt hebben en dus een NABV pas gaat aanvragen je om die pas te houden ieder jaar minimaal 2 keer geskirmd moet hebben en het kunnen bewijzen. Anders krijg je namelijk ook geen verlenging voor het jaar erop. En aangezien zo'n NABV pas best prijzig is zou ik als ik jou was wel een keertje meegaan en er nog even goed over nadenken ;)
Dat vergeten mensen soms nog wel eens omdat het natuurlijk ook heel erg vet is om zo'n ding te hebben thuis maar het natuurlijk nog steeds geen speelgoed is :P

Valt opzich nog mee, momenteel bezig voor een echt pieuwpieuw geweer. Dat is nog weer een stapje strenger/duurder.
Opzich ook gewoon goed dat het op deze manier gereguleerd word.
Hoever weten jullie overigens van te voren wanneer jullie gaan? Ivm met vrij vragen van werk etc.
pa·niek (de; v; meervoud: panieken): algemene, plotselinge, radeloze angst

Afbeelding
Afbeelding

Lavalys

Berichtdoor Lavalys » 10 sep 2015, 19:07

dit is meestal in het weekend Panic, we hebben een whatsapp groep van spelers die zich dan aanmelden en meestal is dat ruim van tevoren dat we reserveringen moeten indienen bij de organisatie.
Afbeelding

Terug naar “Fun”