Weer een Mopje

Lavalys
Status: Offline

Weer een Mopje

Berichtdoor Lavalys » 28 aug 2014, 10:20

Een Nederlandse man komt van zijn werk, haast zich maar ziet net de bus die hij moest hebben, vertrekken. Hij denkt:"Ik ren de bus achterna en pak hem bij de volgende halte." Bij de volgende halte is hij weer nèt te laat maar hij probeert nog een halte. Na de vijfde halte ziet hij dat hij zijn huis voorbij holt en gaat naar huis. Moe,warm en bezweet komt hij thuis en zijn vrouw vraagt hem:"Wat is er met jou gebeurd?". Hij zegt:"Ik heb de bus gemist en ben er achter aan gehold maar ik miste hem steeds nèt." "Maar" lacht hij,"Ik heb wel mooi 3 euro 50 cent uitgespaard." "Dan had je beter achter een taxi aan kunnen hollen" zegt zijn vrouw "dan had je 25 euro uit kunnen sparen!"
Afbeelding

Remkot
Flag: Netherlands
Contacteer:

Re: Weer een Mopje

Berichtdoor Remkot » 28 aug 2014, 12:30

Hahahaha!! :obscene-sexualvlick:
Afbeelding

Panic

Berichtdoor Panic » 28 aug 2014, 12:32

Hahaha, grapjas :clap:
pa·niek (de; v; meervoud: panieken): algemene, plotselinge, radeloze angst

Afbeelding
Afbeelding

Stoempie
Flag: Belgium

Berichtdoor Stoempie » 29 aug 2014, 07:10

A man flying in a hot air balloon suddenly realizes he’s lost. He reduces height and spots a man down below. He lowers the balloon further and shouts to get directions, "Excuse me, can you tell me where I am?" The man below says: "Yes. You're in a hot air balloon, hovering 30 feet above this field." "You must work in Information Technology," says the balloonist. "I do" replies the man. "How did you know?" "Well," says the balloonist, "everything you have told me is technically correct, but It's of no use to anyone." The man below replies, "You must work in management." "I do," replies the balloonist, "But how'd you know?" "Well", says the man, "you don’t know where you are or where you’re going, but you expect me to be able to help. You’re in the same position you were before we met, but now it’s my fault."
Afbeelding

Remkot
Contacteer:

Berichtdoor Remkot » 29 aug 2014, 14:04

Annie komt bij de bakker, zegt de bakker: "Hallo Annie, wat zie jij er goed uit." "Ja," zegt Annie, "ik heb een facelift gehad moet jij maar eens schatten hoe oud ik ben." "Nou," zegt de bakker, "ik schat 42 jaar." "Nee," zegt Annie, "53." Even later komt Annie bij de slager die ook weer een complimentje naar Annie maakt. "Ja," zegt Annie, "moet jij maar eens schatten hoe oud ik ben." "Nou," zegt de slager, "ik denk 44." "Nee," zegt Annie, "53." Na het winkelen staat Annie op de bus te wachten komt een man die ook weer tegen Annie zegt dat ze er goed uitziet. "Ja," zegt Annie, "moet jij maar eens raden hoe oud ik ben." "Nou," zegt die man, "dat zou ik zo niet kunnen zeggen maar als ik even in je broek mag voelen dan kan ik het je zo vertellen." Oké, Annie laat de man met zijn hand in haar broekje graaien en na vijf minuten is de man klaar en zegt: "53 jaar." "Zo," zegt Annie, "dat jij dat kunt voelen aan mijn poesje?" "Nou nee," zegt de man, "ik stond net achter je bij de bakker."
Afbeelding

Stoempie
Flag: Belgium

Berichtdoor Stoempie » 29 aug 2014, 16:21

lol
Afbeelding

Lavalys

Berichtdoor Lavalys » 03 sep 2014, 14:20