Simcity 5

Remkot
Flag: Netherlands
Contacteer:
Status: Offline

Simcity 5

Berichtdoor Remkot » 09 mar 2013, 15:48

Weet iemand een goede torrent en of wat anders voor SimCity 5?
Afbeelding

Panic

Re: Simcity 5

Berichtdoor Panic » 09 mar 2013, 21:14

Even een korte research voor je gedaan, staat niks op de pirate bay. Daarnaast las ik dat het spel alleen online te spelen is, mogelijk dat er dus geen gecrackde versie van komt aangezien online spelen in crack versies nooit mogelijk is. Maar houd mijn ogen open en je hoort het als ik wat tegen kom!
pa·niek (de; v; meervoud: panieken): algemene, plotselinge, radeloze angst

Afbeelding
Afbeelding

Remkot
Contacteer:

Berichtdoor Remkot » 09 mar 2013, 22:54

Graag, ik heb trouwens zelf via pirate bay 2 versies gedownload, en beide mot je dan zo'n kut wachtwoord hebben voor de RAR.

Ook al 1 via nieuwsgroepen, daar het zelfde verhaal.

Enne, moet zoveel online %-6 assassins creed 2 en 3 ook ect !shy Heb ik ook gewoon offline kunnen spelen.
Daar vind men altijd wel wat op 8) omdat het geen echte "online" game is.
Dat betreft maak ik mij geen zorgen.
Afbeelding

Panic

Berichtdoor Panic » 09 mar 2013, 23:13

Assassins creed was geloof ik alleen verifiëren online, wat ik las is Sim City gewoon echt online, maar kan ik mij natuurlijk in vergist hebben, dan zou nl. ook geen probleem moeten geven.

Afbeelding
Afbeelding

Remkot
Contacteer:

Berichtdoor Remkot » 09 mar 2013, 23:24

dat zou erg jammer zijn..... :-(
Afbeelding

Quinvdv

Berichtdoor Quinvdv » 10 mar 2013, 13:37

Ik had de presentatie van Sim City gezien online, het zag er erg tof uit! Ik zal ook eens gaan zoeken en zodra ik er 1 vind gooi ik 'm op t forum. Maar als het inderdaad alleen online te spelen is, vrees ik 't ergste.

Remkot
Contacteer:

Berichtdoor Remkot » 14 mar 2013, 11:05

Reddit-gebruiker AzzerUK meldt dat hij via enkele simpele aanpassingen in de code van SimCity, de altijd online-verplichting weg heeft gehaald. In een YouTube-video laat hij het resultaat zien.

Hij maakte de aanpassingen via de Debug Mode. De modder wist deze aan te spreken door in de bronbestanden van SimCity een getal aan te passen. Op die manier kon hij het Debug-menu oproepen door op de Help Center-knop te drukken. Dit zou hem in staat stellen om zaken als de altijd online-verplichting simpelweg uit te zetten.

De timer hiervoor zou namelijk op 20 minuten staan, die ingaan zodra de verbinding met de servers is verbroken. Door dit getal aan te passen, zou het mogelijk moeten zijn om altijd offline te blijven. Hiermee bewijst de modder dat er inderdaad aan de serverkant geen simulatie plaatsvindt, zoals EA en Maxis wel beweren. Een anonieme medewerker van Maxis zei gisteren al tegenover Rock, Paper, Shotgun dat de servers zich vooral met cloudsaves en de verbinding met Origin bezighielden.

Via de Debug Mode is het volgens de modder ook mogelijk om het inwonersaantal accuraat weer te laten geven, in plaats van dat het een opgeblazen getal is. Eerder deze week meldden verschillende Reddit-gebruikers al dat er een soort schaduwpopulatie is, die niet te volgen is maar wel meetelt voor het totaal. Verder maken enkele aanpassingen het mogelijk om ook buiten de stadsgrenzen zaken als snelwegen aan te passen.

Reactie EA
Hoewel EA nog niet officieel gereageerd heeft, zegt de modder wel dat het topic van hem op het officiële EA-forum inmiddels weer verwijderd is. Ocean Quigley van ontwikkelaar Maxis heeft via Twitter echter laten weten dat het aanpassen van de zogeheten .package-bestanden toegestaan
Afbeelding

Stoempie
Flag: Belgium

Berichtdoor Stoempie » 14 mar 2013, 12:23

weet ni of het iets is heb niets geprobeerd http://www.youtube.com/watch?v=yhMGfcxX4Qo
Afbeelding

Panic

Berichtdoor Panic » 14 mar 2013, 13:44

Zie nog niks op tpb.

Afbeelding
Afbeelding

Terug naar “Overige games.”