TS kanaal voor andere games?

Stoempie
Flag: Belgium
Status: Offline

TS kanaal voor andere games?

Berichtdoor Stoempie » 09 mar 2011, 16:55

Is het geen idee om een kanaal op onze TS aan te maken voor de mensen die al is een ander game spelen en zo toch op TS kunnen zijn, het voordeel dat ik hier in zie is dat als ik alleen ben ik soms wel is een ander game speel maar als er andere members online komen wel terug wil AA3 gaan spelen in dat geval weet ik dat er andere van ons online zijn?
Afbeelding

Stoempie

Re: TS kanaal voor andere games?

Berichtdoor Stoempie » 09 mar 2011, 16:55

Is het geen idee om een kanaal op onze TS aan te maken voor de mensen die al is een ander game spelen en zo toch op TS kunnen zijn, het voordeel dat ik hier in zie is dat als ik alleen ben ik soms wel is een ander game speel maar als er andere members online komen wel terug wil AA3 gaan spelen in dat geval weet ik dat er andere van ons online zijn?
Afbeelding

Kort_Lontje

Berichtdoor Kort_Lontje » 09 mar 2011, 17:33

Hey Mario, ik begrijp je niet helemaal hoor. Begrijp me goed een apart kanaal is zo gemaakt en als bf3 er komt moeten er zowieso kanalen bij, dus dat is het niet. Ik begrijp alleen niet wat je verteld?

Als je een ander spel speelt kun je toch op TS in een willekeurig kanaal, en dan zie je toch wie er binnenkomt? Of is dit niet wat je bedoelt kerel? Ik begrijp het even niet sorry! Wil je het nog eens uitleggen, overigens maak ik direct een kanaal aan hoor! Daar is het dus niet om, ik begreep het gewoon even niet, wat je bedoelt?

Ik heb al vast iets aangemaakt, laat me even weten wat je vindt?

Groet Frank.

Stoempie

Berichtdoor Stoempie » 09 mar 2011, 19:38

Bv een kanaal oher games ofzo. zodat we niet in bv dedi 4 moeten zitten terwijl we ergens anders gamen was maar een idee om niet naar een kanaal te moeten gaan dat er niet voor voorzien zijn.
Afbeelding

Terug naar “Overige games.”