IFF / Bf4?

StrataWhite
Status: Offline

IFF / Bf4?

Berichtdoor StrataWhite » 26 apr 2014, 19:37

Goedenavond lieve mensen,

Heeft het nog zin voor mij om in het IFF platoon te zitten op bf4? Het heeft geen zin om een platoon/clan te hebben, als er geen leven in zit. Uiteraard snap ik dat onze leider en anderen het druk hebben met veel belangrijkere dingen. Ik mag jullie allemaal en het is absoluut niks persoonlijks, maar ik mis het samenspelen gewoon en daarom zit ik te denken om een actieve platoon/clan te joinen.

Hoe denken jullie erover?

JP / Strata

Panic
Flag: Netherlands

Re: IFF / Bf4?

Berichtdoor Panic » 26 apr 2014, 22:26

Ik zelf heb meer het idee dat BF4 voor een aantal niet meer zo hoeft.
Ik ben er in ieder geval klaar mee, misschien dat ik het over een jaar of 10 nog een kans geef. :D
Op het moment liever AA:PG/Red Orchestra aan het spelen.
pa·niek (de; v; meervoud: panieken): algemene, plotselinge, radeloze angst

Afbeelding
Afbeelding

Remkot
Flag: Netherlands
Contacteer:

Berichtdoor Remkot » 26 apr 2014, 22:52

Hallo Strata,
Je bent vrij om te gaan en staan waar je wil makker.
Je keuze zal volkomen terecht zijn.

Ik snap dat je ons / het samenspelen mist.
Ik zelf mis dit ook. Aangezien ik wel zelf een persoon ben die weinig meer Online ben.

Ik kan nu wel zeggen dat ik vaker online kom, maar dit heb ik al vaker gezegd. Ik ben al wel ff online geweest, maar dan op AA:PG.

Ik denk zelf dat het enthousiasme van BF4 mij ontbreekt.

Ik denk dat ik een stap achteruit ga doen, en een generatie over ga slaan.
Ik wil zelf weer beginnen met bfbc2 en misschien bf3.
Ik kijk even hoe bfbc3 eruit gaat zien……….. als het niet te veel op de bf3 en bf4 generatie gaat lijken.

Zojuist heb ik even gekeken naar Red Orchestra 2 wat Panic aandraagde, en dit vind ik dan wel weer grappig. Lekker simpel maar toch je best moeten doen, zonder rare fratsen. Jullie horen later wel hierover.

Ga ik van de week even serieus proberen om te kijken of het wat voor mij is.

Wat denk ik ook een issue is, dat als sommige op steam zit, en andere op origin (of andersom) dat je elkaar niet tegen kom en niet zo maar een praatje gaat houden.

Wat ik wel leuk zal vinden is, dat we een clubje blijven die elkaar zou kunnen vinden ingame. Gewoon online vrienden zijn.

Wat ik wel nog graag wil, is een BBQ deze zomer, en dan misschien dan wel bij mij thuis.
Ik mag jullie graag, en wil jullie graag nog eens zien………..

Maar om op je vraag terug te komen:
Ik kan het wel zeggen, maar gaat nu ff niet lukken.
Ik kan je op dit moment niks bieden om aan je behoefte te komen.

Het spijt me,

Remko
Afbeelding

Stoempie
Flag: Belgium

Berichtdoor Stoempie » 27 apr 2014, 06:02

IK persoonlijk speel nu bijna niet door de pijn in mijn schouder dit gaan binnekort terug opgelost zijn hoop ik de onderzoeken zijn afgelopen nu nog enkel de oplossing bekijken,
BF4 Vind ik eigelijk maar niks aa: PG speel ik dan wel weer graag wat ik ook graag speel is Arma maar aangezien ik niet graag alleen speel zit dit spel ook op een zeer laag pitje,

Ikzelf heb voor mezelf besloten dat ik bij IFF blijf zolang de kans hier toe bestaat!

Als je een andere clan wil opzoeken is dat te begrijpen als hier weinig tot geen leven meer in is, maar voor mij heeft het verleden geleerd dat de activiteit met ups en downs is in elke clan hoe meer volk hoe minder downs want dan zijn er altijd wel andere die de activiteit in leven houden. dit is nu het nadeel aan een clan die meer in het teken van vriendschap staat dan in het teken van het spelen.

In elk geval als je overstapt naar een andere clan/plattoon als we mekaar tegen komen eender waar zul je altijd een vriend blijven eender welke tag er voor staat.

Een vriend heb je voor het leven een clan maar voor heel even..... :o
Afbeelding

StrataWhite

Berichtdoor StrataWhite » 27 apr 2014, 11:53

Dat is het juist...ik wil ook niet weg bij IFF, en inderdaad als er straks weer nieuwe games komen die meer mensen gaan spelen komen we weer bij elkaar. Dus vriendengroep blijven we sowieso! Ups en downs inderdaad.

Het gaat me puur om het samenspelen met BF4, de laatste tijd draait het goed, en op goede servers met goeie mensen is het leuk.

Dus ook al heb ik dan een andere tag in bf4, in bfbc3 (of een andere game) is het gewoon IFF. Want ik blijf gewoon IFF :)

Grz, Strata

Ayill

Berichtdoor Ayill » 29 apr 2014, 10:24

Ik heb het zelfde probleem als Strata (momenteel even niet omdat mijn w-vinger :P nog steeds gebroken is). Ik mis een clan waarmee je kan samenwerken. Ik ben ook al vaker gevraagd om over te stappen naar andere clans maar deed dit uit principe niet. Ik had steeds een ijdele hoop dat we toch nog samen zouden spelen maar ik wist dat dit toch waarschijnlijk nooit ging gebeuren.
Ik zal dan ook net als strate een andere tag hebben voor BF4 maar misschien in een ander spel dat we samen spelen gewoon weer een IFFer zijn :)!

En kotje voor een BBQ ben ik ook wel altijd in ;)!

Lavalys

Berichtdoor Lavalys » 06 mei 2014, 15:21

Zoals al aangegeven Strata mag je overstappen niemand die je dat kwalijk neemt.

Momenteel speel ik veel AAPG met Crazy ik moet zeggen dat we er best vaak zijn.
Kot en Stoempie en Panic komen zo nu en dan ook eens een paar potjes meedoen.

BF4 heb ik begraven ik heb de SP gespeeld en MP enkel een paar maps en vond het niet uitdagend genoeg en teweinig teamplay.
Ik ben meer van samen een doel bereiken en bij AA is dit gewoon de rode draad in het spel.

Gr Lava
Afbeelding

Terug naar “Battlefield 4”