Waar is dat BBQ feesje.
Waar is dat BBQ feesje.
Dame en Heren,
Misschien loop ik al op de zaken vooruit maar wanneer hadden jullie ingedachte die BBQ te gaan houden.
Gr Bart
Misschien loop ik al op de zaken vooruit maar wanneer hadden jullie ingedachte die BBQ te gaan houden.
Gr Bart

Re: Waar is dat BBQ feesje.
Misschien inderdaad handig om alvast een datum te prikken waarop iedereen kan?
pa·niek (de; v; meervoud: panieken): algemene, plotselinge, radeloze angst

Voor mij liefst tussen 24 julie en 7 augustus dan heb ik verlof maar andere dag kan altijd ook hoor voor mij maar liefst op een zaterdag?

we kunnen misschien op datumprikker.nl kijken wanneer de meeste kunnen en het dan op die dag houden? En inderdaad heb ik t ook liever in het weekend dan op een doordeweekse dag 

Liefst op een zaterdag inderdaad kan ik tenminste uitslapen terwijl stoemp ontbijt maakt de volgende morgen.
Gr Lava
Gr Lava

Hey Manne,
Ik weet dat het weer er niet doet aan denken maar ik vind toch dat we is een datum moeten gaan vastleggen om da feestje te houden zenne.
Anders is doen zoals Ayill zegt zo een datum prikker zodat we iets meer duidelijkheid krijgen want anders komt da er ni van he...
Ik weet dat het weer er niet doet aan denken maar ik vind toch dat we is een datum moeten gaan vastleggen om da feestje te houden zenne.
Anders is doen zoals Ayill zegt zo een datum prikker zodat we iets meer duidelijkheid krijgen want anders komt da er ni van he...

yep misschien wel, kan voor mij ook een zaterdag tussen 24 juli en 7 augustus.
Als k moet helpen met iets stoemp, dan roept ge maar, bvb uw gras is afrijden of zo
grtz
Als k moet helpen met iets stoemp, dan roept ge maar, bvb uw gras is afrijden of zo

grtz
- Remkot
- Contacteer:
- Status: Offline
Ayill cristina.nardone89@gmail.com
Crazy steurs.johan1@telenet.be
Panic jimme_schuite@hotmail.com
Rog3rA rogerb855@hotmail.com
Stoempie mario.vranckx@telenet.be
StrataWhite jpdedrummer@hotmail.com
kenny23 kenny23bw@hotmail.com